Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчна или автомат.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Сваляне и качване ясно, провери ценовата листа в джемини обаче - точно 360лв е ремонт на турбината на тази кутия, естествено след сваляне и качване! Маслото беше изтекло точно 3.5 литра и много хора потвърждават същото. Не ми е първият автомат който карам... надявам се да нямам проблеми и с този !

    EDIT: моя грешка 390лв: http://www.gemini4.com/files/10.01.2012.pdf кутията е третата: ZF 4HP20
    Last edited by duronman; d.m.y г., 23:06.
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
      Дизела е по пъргав и по тих мотор и по икономичен
      Съгласи се да не съм съгласен с 2/3 от казаното по-горе По-икономичен, да и до там........ да не добавяме и кефа от атмосферен Арезе мотор чисто емоционалния кеф
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #33
        Дизелът не е по-тих, по-икономичен е, ако караме бензина на бензин а не на газ, а по-пъргав от Арезе 3.0 ще ме прощавате. Даже с мудния ми 2.5 V6 Арезе автомат съм наравно с 140-150 коня дизелова с ръчка. Дизелът е хубаво нещо, не го отричам, но мен не ме кефи Освен това винаги съм мислел, че турбодизелите трябва да се сравняват с турбо бензини...

        Нищо лично против дизела, но имам няколко наблюдения за него (особено за 10 годишен такъв): карани са много повече от голям бензинов мотор (логично е още щом собственикът е избрал дизел), и 5лв да стане нафтата нямате алтернативно гориво (е има, но е сложно), дизелите на по 10 години са на километри, на които започва да заминава турбо, демпферен маховик и т.н. весели и "евтини" неща.

        И не на последно място един 2.4 дизел никога няма да звучи като бензинов шестак и ще пушляви и ще работи "твърдо" и с вибрации малко или много.
        Last edited by duronman; d.m.y г., 22:01.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
          Дизелът не е по-тих, по-икономичен е, ако караме бензина на бензин а не на газ, а по-пъргав от Арезе 3.0 ще ме прощавате. Даже с мудният ми 2.5 Арезе автомат съм наравно с 140-150 коня дизелова с ръчка. Дизелът е хубаво нещо, не го отричам, но мен не ме кефи Освен това винаги съм мислел, че турбодизелите трябва да се сравняват с турбо бензини...

          Нищо лично против дизела, но имам няколко наблюдения за него (особено за 10 годишните такива): карани са много повече от голям бензинов мотор (логично е още щом собственикът е избрал дизел), и 5лв да стане нафтата нямате алтернативно гориво (е има, но е сложно), дизелите на по 10 години са на километри, на които започва да заминава турбо, демпферен маховик и т.н. весели и "евтини" неща.

          И не на последно място един 2.4 дизел никога няма да звучи като бензинов шестак и ще пушляви и ще работи "твърдо" и с вибрации малко или много.
          Винаги се радвам на такива точни изказвания , но сега пак ще стане война
          Alfa Romeo is a wonderful way of life!

          Comment


          • #35
            А война, който му се пътува много, не му се занимава с газ (това не го разбирам) и е намерил запазена дизелова кола е направил добре. Просто моето вътрешно усещане и усещането от колата не клони към дизела, това не значи, че го отричам.
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • #36
              Разсъжденията са правилни ама за дизел преди 2000 г. Комънриъл-а малко променя нещата Това вече не е просто дизел, а тих, с хубав гъргорещ звук, взривна мощност и нисък разход... Естествено тих колкото малък бензин никога няма да стане, но мен звука на моя петак направо ме хвърля в транс...

              ДА споделя и за автомата - за сега слава богу вече втора смяна на масло на двигателя - приятна работа, не знам дали трябва дае така, ама никога не мога да разбера кога превключва. Малко ми беше терсене докато свикна, че е настроен за по-спортно каране, ама вече му свикнах и е безкраен кеф...
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #37
                Ми ако е на "SPORT" да, иначе на AUTO си е супер плавен и превключва около 2000-2500, много приятно за градско, без никаква газ се вписваш в трафика и колата не се чува, че работи. И при мен не се усеща, само ме дразни, че като покараш по дълго градско в режим "AUTO D" и започва да потегля от втора скорост, но не е болка за умиране, пък и за това бързо можеш да я вкараш в "SPORT" или "ръчен" режим. Не знам всъщност как стоят нещати при дизела, там вероятно е друго, защото големият въртящ момент е в по-ниските обороти и вероятно усещането с автомат е по-спортно в по-ниските обороти.

                EDIT: вероятно говориш за след, не за преди 2000-ната, но всъщност май е след 1998-ма (за дизелите)
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • #38
                  Не, не е на спорт. Всъщност аз май нямам спорт - или спорт е когато мога и сам да си сменям?
                  На ауто. Предполагам е въпрос на навик - аз съм си свикнал и нагоре и надолу да си редя плавно предавките, независимо как натискам газта или спирачката. А сега - карам с някаква скорост и рязко натисна педала на спирачката почва да ги сменя бързо надолу и да ме спира, ако натисна рязко газта - форсира се и ги сменя по-дълго. Предполагам че всички са така, ама мен като слизам по надолнище и натисна малко повече спирачката и ме дразни че ги изрежда надолу....
                  AR 166 2,4 jtdm
                  NT II 2,7 tdi
                  Peugeot 206 1,1
                  AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                  Comment


                  • #39
                    Значи, като бутнеш лоста наляво от D трябва да ти изпише SPORT, и е в спортен режим, ако вече смениш сам предавка в спортен режим става ръчен и сменя сама, само, ако наближи прекъсвач или скоростта стане непоносимо ниска за предавката. Но иначе да, така е. При различните кутии е различно, ти щом си с дизел си с 5 степенния аисин, не знам там как е. На либрата бях с аисин и се държеше различно, но доколкото знам, поне моята има 16 режима и избира един след известно време шофиране (адаптивна е).
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • #40
                      166

                      Колега,ето ти разхода на фейслифта,скорост и моментен разход,автомат. Това е на темпомат.
                      Attached Files
                      Last edited by alfa156jtd; d.m.y г., 20:54.
                      Алфа Ромео 159

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
                        Колега,ето ти разхода на фейслифта,скорост и моментен разход,автомат.Сложих снимка,но незная дали ще излезе.
                        Това 5.2 l/km ли е или така ми се струва?
                        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • #42
                          На 5.7 ми прилича. Прилично дълга 5-та скорост. Аз при тази скорост на 6-та съм с 200-300 оборота по-малко.
                          1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                          2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                          1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                          Comment


                          • #43
                            5,7 e. На мен така ми дава обикновено на дълъг път като не бързам от 5.6 до 5.9. Като бързам стига и до 7,5...
                            Attached Files
                            AR 166 2,4 jtdm
                            NT II 2,7 tdi
                            Peugeot 206 1,1
                            AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                            Comment


                            • #44
                              166

                              5.7л е заредено от ЕКО,от лукоил при същата скорост е 6.5л
                              Алфа Ромео 159

                              Comment


                              • #45
                                Гледам, бистрите ги тук автоматите и ръчните, та ще задам един може би тъп въпрос.

                                Понеже се оглеждам за хубава 166 3.0, ми прави впечатление, че има адски много автоматици, а аз такива хич не обичам - искам си 6-те ръчни скорости!

                                Та, ако си взема автоматик, може ли пущината да се отскубне и на нейно място да се монтира обикновена 6 степенна ръчна кутия?

                                Предполагам, че може, невъзможни неща няма, ама колко би била разправията откъм изпълнение и пари, някой да има идея?
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X